lightnav_rightHomeContactgegevensNederlandsEnglishSitemap

 

 

 

 

1 minuut stilte op 22 maart
2017-03-22 09:47:32  

Herdenking slachtoffers 22 maart 2016 Luchthaven Antwerpen heeft deze ochtend om 7u58 een minuut stilte gehouden ter herdenking van de slachtoffers van de aanslagen in Brussel, vandaag exact 1 ja ... 

Meer nieuws >>>

 

 

 

 

 

©2007 Antwerp Airport
Site by Go! 4 It Media & Webdesign

 

Klachtenbehandeling

Aan iedereen die een klacht wenst in te dienen raden wij aan om eerst de algemene informatie over de werking van de luchthaven en de milieuvergunningsvoorwaarden grondig na te lezen. Deze informatie zal in veel gevallen een antwoord bieden op vragen en/ of klachten. 


Werkwijze – indienen van een klacht

§De bezoeker begeeft zich op de website www.antwerp-airport.be. In de rubriek ‘over ons’ klikt hij/zij op de tab ‘klachtenbehandeling’

§De bezoeker van de website wordt vervolgens doorverwezen naar een subpagina waar er gedetailleerde informatie terug te vinden is over de werking van de luchthaven en de milieuvergunningsvoorwaarden

§Indien de bezoeker, na het doornemen van deze informatie, alsnog een klacht wenst in te dienen, kan dit door op de link onderaan de pagina te klikken

§Bij het indienen van een klacht via de website zal de bezoeker eerst persoonlijke gegevens dienen in te vullen.  Vervolgens zal er naar de plaats, de datum en het uur van de overlast worden gevraagd en dient de klager tevens een categorie aan te duiden dat gepaard gaat met zijn/ haar klacht. 

§Na het indienen van de klacht ontvangt de bezoeker een bevestigingsmail met een uniek referentienummer. 


Klachten zullen automatisch geregistreerd worden in het klachtenregister van de luchthaven van Antwerpen en zullen binnen een termijn van 45 kalenderdagen beantwoord worden. 

Een klager die geen genoegen neemt met de antwoorden van de luchthavenautoriteiten kan desgevallend doorverwezen worden naar de ombudsdienst van de luchthaven.  De ombudsdienst zal de klacht opnieuw evalueren en mogelijke nieuwe elementen in overweging nemen.  Conclusies van de ombudsdienst worden overgemaakt aan de klager en de luchthavenautoriteiten. 


Zoals bovenaan vermeld, zullen klachten enkel nog aanvaard worden indien ze via het klachtenregistratiesysteem van de luchthaven worden geregistreerd.

Ik wens een klacht in te dienen – klik hier